Försäkringshantering
Försäkringshantering för kundens räkning är en försäkringsmäklarens viktigaste uppgift. Vårt mål är alltid att vår kund kan fokusera på verksamheten och dess utveckling med ett tryggt sinne när verksamheten är tryggad.
Företag förändras, utvecklas och växer – detsamma gäller försäkringsbehov. En rimlig försäkringsadministration kräver vanligtvis professionell expertis.
Det händer ofta att, eftersom försäkringsärenden upplevs som alltför komplicerade och utmanande, hålls de nuvarande garantierna giltiga i åratal utan större förändringar.
När du lägger ut försäkringsärenden på en försäkringsmäklare kan du vara säker på att ditt företags verksamhet är skyddad i alla lägen. Försäkringsmäklaren sköter även löpande försäkringsärenden åt dig med professionalism och som en från försäkringsbolag oberoende part.
En professionell försäkringsansvarig tar väl hand om din försäkring
En modern onlinetjänst
Kundsupport alltid tillgänglig
Rapportering efter ditt företags behov
Försäkringshandlingar och annan försäkringspost
Vi tar hand om de dagliga frågorna om försäkringshantering åt dig, som t.ex
- försäkringsavtal och hålla dem uppdaterade
- revideringar av olika försäkringshandlingar
- kontrollera försäkringsfakturor innan de levereras till ditt företag för betalning
- upphandling och leverans av alla nödvändiga försäkringsbevis till rätt personer.
Du behöver bara veta vem din försäkringsmäklare är. Inget mer att sortera ut kontaktuppgifter för olika avdelningar på försäkringsbolaget.